سنجش

ساخت وبلاگ

مصاحبه دومرحله ای این دانشگاه

ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر ۱۴۰۱ همزمان با فرآیند ثبت نام کنکور سراسری از دهم بهمن ماه به صورت اینترنتی در سایتsanjesh.org انجام میشه. داوطلبای متقاضی این دانشگاه می توانن در صورت داشتن شرایط، برای ثبت نام اقدام کنن.

دانشگاه امام باقر اولین بار در سال 1363 در قالب موسسه آموزشی برای افزایش سطح دانش سیاسی دانشجویان حوزه علمیه شروع به فعالیت کرد. ازسال 1365 تا سال 1392 در قالب دانشکده به فعالیتش ادامه داد و در نهایت در سال 1395 از دانشکده به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر تغییر پیدا کرد.

با توجه به ماهیت و شرایط کاری دانشگاه امام باقر، امروزه افراد زیادی متقاضی راهیابی به این دانشگاه و ادامه تحصیل در آن هستن برای همین در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات جامعی در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه امام محمد باقر رو در خدمت شما متقاضیای علاقمند به رشته های وزارت اطلاعات قرار بدیم، پس با ما همراه باشین.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 20:31

رشته فنی حرفه ای دانشکده های غیر انتفاعی

فارغ التحصیلان رشته های، فنی حرفه ای و کاردانش و هنرستان و یا حتی تمامی رشته های نظری که می خواهند در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای ادامه تحصیل دهنند مایلند بدانند شرایط کنکور فنی و حرفه ای چگونه است. در صورت دارا بودن تمامی شرایط تعیین شده می توانند در کنکور فنی حرفه ای مقطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته ثبت نام کنند.

کنکور فنی حرفه ای چگونه است؟ این کنکور برای پذیرش دانشجویان در مقطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته برای رشته های فنی حرفه ای در دانشکده های غیر انتفاعی و سراسری برگزار می شود. کنکور فنی و حرفه ای با کنکور سراسری تفاوت هایی دارد، به همین دلیل است که تاریخ و زمان برگزاری این کنکور مجزا و جدا می باشد.

تمامی داوطلبان که مدرک دیپلم نظام قدیم سالی واحدی و یا ترمی واحدی دارند و یا نظام جدید های رشته های فنی و حرفه ای کاردانش و هنرستان و رشته های نظری دارند. با در نظر گرفتن تفاوت های رشته های تحصیلی می توانند در یکی از رشته های کاردانی نام نویسی کنند. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نحوه ثبت نام در کنکور فنی حرفه ای توصیه می شود این مقاله را مطالعه کنند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 54 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 20:21

به روزترین متد آموزشی دانشگاه افسری کوثر

این مقاله راهنمای ثبت نام و پذیرش دانشجو دانشکده کوثر بانوان (دانشگاه افسری بانوان) می باشد. مجتمع آموزش عالی زنان پلیس کوثر یا

مجتمع آموزشی عالی کوثر نیروی انتظامی تحت عنوان دانشکده کوثر بانوان هر سال اقدام به جذب و پذیرش دانشجو و آموزش نیروهای ماهر

می پردازد. نحوه و شرایط پذیرش دانشکده کوثر بانوان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲، شرایط تحصیل در دانشکده کوثر بانوان و وظایف پلیس زن فارغ التحصیلان

دانشکده کوثر بانوان و دلیل آموزش پلیس زن در دانشکده کوثر بانوان ، از طریق این مقاله اطلاع رسانی می گردد.

مجتمع آموزش عالی کوثر در تابعیت دانشگاه علوم انتظامی، جهت تربیت نيروی مجرب، متخصص و کار آزموده از میان بانوان متعهد، تاسيس و با

پذيرش دانشجو شروع به كار نمود. دانشجویان دختر پلیس در محیطی کاملا مجزا و زنانه با کادر اداری خانم و با امکانات آموزشی، خوابگاهی و

ورزشی پیشرفته و مجهز، آموزش‌ های خاص نظامی را فرا می‌ گیرند. تحصیل در این دانشکده استخدام در نیروی انتظامی را به همراه دارد؛ به

همین دلیل با استقبال بانوان زیادی روبرو میشود.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 20:10

اصلی ترین مراحل لازم برای ورود به رشته سونوگرافی

اصلی ترین راه ورود به رشته سونوگرافی شرکت در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته پزشکی است. راه های میانبر از قبیل

تحصیل در خارج از کشور در رشته سونوگرافی بدون کنکور نیز وجود دارد که امروزه متقاضیان بسیاری دارد. البته فارغ التحصیلان رشته پرتو

درمانی می توانند درمراکز دولتی و خصوصی در کنار متخصص سونوگراف شروع به فعالیت نمایند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:57

شرایط رشته رادیولوژی

ادامه تحصیل در رشته رادیولوژی که از جمله رشته های برتر و پرمتقاضی کنکور تجربی می باشد ، خواسته بسیاری از داوطلبان است و برای رسیدن به رشته مورد علاقه خود ، راه های مختلفی را امتحان می کنند. تحصیل بدون کنکور که در چند سال اخیر رواج زیادی هم داشته است ، یکی از روش های ورود به رشته رادیولوژی است اما سوالی که پیش می آید این است که آیا رشته رادیولوژی بدون کنکور ارائه می شود یا خیر و در صورت ارائه شده ، درکدام دانشگاه ها دایر است و چه شرایطی برای پذیرش وجود دارد. برای یافتن پاسخ تمام سوالات خود ، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:47

برنامه ریزی برای شرایط تحصیلی دانش آموز

دانش آموزان می توانند با انجام برنامه ریزی مناسب در ایام تعطیلات، نواقص و مشکلات درسی خود را برطرف کرده و دروس تحصیلی خود را با حوصله مطالعه کرده و مطالب مهم آن ها را دوره نمایند. برنامه ریزی عید برای دانش آموزان، اولویت بندی درس ها و ساعات مطالعه را شامل می شود.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:33

داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم وجدید

مصاحبه دانشگاه امام صادق

مصاحبه دانشگاه امام صادق اصلی ترین مرحله پذیرش دانشجو در این دانشگاه است. داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور علاقه مندی خود را به تحصیل در دانشگاه امام صادق اعلام کرده اند و در جلسه کنکور نیز حضور داشته اند ، در صورتی که از شرایط لازم برخوردار باشند و در کنکور نیز بتوانند رتبه مناسب را به دست آورند ، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت خواهند شد و اگر در این مرحله نیز موفق شوند ، پذیرش آنها قطعی می گردد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمای کامل مصاحبه دانشگاه امام صادق 1401 خدمتتان ارائه شود.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:27

شرایط پذیرش دانشگاه صدا و سیما

در این مقاله به یکی از سوالات متداول داوطلبان در رابطه با ثبت نام و شرایط پذیرش دانشگاه صدا و سیما 1401 - 1402 پاسخ خواهیم داد. دانشگاه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. پذیرش در دانشگاه مذکور به صورت نیمه متمرکز می باشد و داوطلبان پس از کسب رتبه لازم برای قبولی، به صورت سه تا پنج برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند. مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 65 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:15

دورروش برای تحصیل در دوره بهیاری وجوددارد

برای شرکت در آزمون بهیاری دو روش وجود دارد، انتخاب رشته بهیاری در هنگام ورود به پایه دهم و یا شرکت در دوره های بهیاری که جهاد دانشگاهی برگزار می کند. برای ورود به هنرستان بهیاری باید در آزمون مربوطه که شامل 100 تست 4 گزینه ای از دروس اصلی نهم می باشد، نمره قبولی لازم را کسب کنید.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 79 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 19:07

دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاه

داوطلبانی که دیپلم خود را سال 84 و بعد از آن و مدرک پیش دانشگاهی خود را سال 91 به بعد دریافت کرده اند مشمول سوابق تحصیلی در کنکور هستند. این دسته از داوطلبان به منظور مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی خود باید از به سایت دیپ کد dipcode مراجعه نمایند و مراحل اخذ کد را انجام دهند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 18:59

شرایط داوطلبان  نظام آموزشی جدید

داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1401 هستند، قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند. داوطلبان برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان از طریق سایت دیپ کد dipcode.medu.ir باید اطلاعاتی مانند شماره دانش آموزی، کد منطقه و سال تولد را در سایت وارد کنند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 16:10

زمان و نحوه اعتراض به آزمون سراسری

بعد از برگزاری کنکور سراسری سازمان سنجش فرصت اعتراض به کلید سوالات آزمون سراسری سال 1401 و اعتراض به نتایج کنکور

سراسری ۱۴۰۱ رو در اختیار داوطلبا می ذاره تا اگه داوطلبی، به کلید سوالات و یا نتایج اعلام شده کنکور اعتراضی داشت، بتونه درخواست خودش رودر سایت سازمان سنجش ثبت کنه.

 

بعد از برگزاری کنکور سراسری، بعضی از داوطلبا به کلید سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ منتشر شده در سایت سازمان سنجش، اعتراض دارن وبعضی ها هم بعد از اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 1401 به رتبه، تراز، اطلاعات کارنامه و یا به نتیجه اولیه یا نهایی و قبولی خودشون معترضن و به دنبال راهی برای ثبت اعتراضشون هستن.

سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبا فرصت اعتراض به کلید سوالات آزمون سراسری و اعتراض به نتیجه کنکور سراسری رو در سایت خودش قرارداده تا این داوطلبا بتونن درخواستشون رو ثبت کنن. در ادامه این مقاله در مورد اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 1401 به طور کامل توضیح دادیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشین!

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 59 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 15:59

انصراف ازدانشگاه های شبانه

آیا میدانید انصراف از دانشگاه دولتی و شهریه پرداز چه هزینه ای را به دنبال دارد؟ در این مقاله ما قصد داریم اطلاعاتت دقیقی را نسبت به انصراف دانشگاه روزانه در اختیار شما قرزار دهیم این نکته را در نظر داشته باشید هزینه انصراف از دانشگاه روزانه را هم در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اینها همه سوالاتی هستند که دانشجویان انصراف از تحصیل می‌پرسند. زیرا آنها باید انصراف از دانشگاه دولتی را پرداخت کنند و اقدامات بعدی را جهت تحصیل در دانشگاه جدید انجام دهند. اما خوب است بدانید که با توجه به قوانین وزارت علوم و تحقیقات، دانشجویانی که از دانشگاه‌های دولتی انصراف دادند علاوه بر پرداخت هزینه، امکان ثبت نام در کنکور سراسری سال آینده را نخواهند داشت. ولی قوانین انصراف از دانشگاه شهریه پرداز تا حدودی بهتر و سهل گیرانه تر از نوبت دوم روزانه است. بنابراین بهتر است قبل از پرداخت هزینه انصراف از دانشگاه روزانه به خوبی در این مورد فکر کنید و با آگاهی کامل در مورد شرایط و عواقب آن گام بردارید.

در نهایت بهتر است بدانید ما در این مقاله قصد داریم موارد مهمی همچون مراحل انصراف از دانشگاه دولتی و قوانین انصراف از دانشگاه شبانه را مورد بررسی قرار دهیم از سوی دیگر شما را با میزان جریمه انصراف از دانشگاه دولتی آشنا کنیم

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 61 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 15:49

سهمیه هرداوطلب دررشته فیزیوتراپی

افراد علاقمند به رشته فیزیوتراپی که در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کرده اند، با اطلاع از آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی سراسری 1400 - 1401 و مقایسه آن باوضعیت خودشان، می توانند برنامه ریزی خوبی در راستای رسیدن به هدفشان که همان رشته فیزیوتراپی است، داشته باشند.

رشته فیزیوتراپی یکی از پرمتقاضی ترین رشته ها در کنکور سراسری چندین دهه اخیر به شمار می رود و داوطلبان بسیاری رویای قبولی در این رشته رادر سر می پرورانند و برای رسیدن به این آرزو تلاش بسیاری می کنند.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده کنکور سراسری، هر ساله با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری، تمامی رشته ها را گروه بندی کرده و ضرایب هر زیر گروه را نیز مشخص می کند تا داوطلبان به صورت آگاهانه نسبت به برنامه ریزی خود اقدام نمایند.

با توجه به تغییراتی که در کنکور سراسری شاهد بودیم، کنکور سال گذشته نزدیک ترین آزمون به کنکور امسال به شمار می رود به همین خاطر اطلاع از آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می تواند داوطلبان را چندین گام به جلو هدایت کرده و برنامه ریزی بهتری را برای فرد به ارمغان آورد. در این مقاله آخرین رتبه قبولی رشته فیزیوتراپی برای هر یک از سهمیه های کنکور سراسری ارائه شده است.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 15:29

شرایط صدور گواهی موقت دیپلم

گواهی موقت دیپلم

گواهی موقت دیپلم جزو مدارک ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری و همچنین ثبت نام دانشگاه ها است. حال نحوه دریافت آن و همچنین اهمیت و کاربرد آن تا زمان اخذ اصل گواهی دیپلم بسیار مهم است. با تکمیل مدارک لازم و پایان تحصیلات متوسطه جهت ادامه تحصیل و موارد دیگر این گواهی را می توان دریافت نمود.

کلیه دانش آموزان دوره متوسطه پس از فارغ التحصیلی مدرکی دال بر اتمام این مقطع دریافت می نمایند که بسیار حائز اهمیت است. گواهی موقت دیپلم برای همه دانش آموزان با شرایط لازم صادر می گردد و این مدرک دارای اعتبار است. در واقع این گواهی موقت دیپلم با اصل گواهی برابری می کند و برای ثبت نام در کنکور و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی گواهی موقت دیپلم به کاربرد و نحوه دریافت آن بپردازیم و اهمیت آن را پس از فارغ التحصیلی تا زمان دریافت اصل گواهی دیپلم مورد بررسی قرار دهیم.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 14:59